zondag 19 juli 2015

P.S love fashion nails

Ik heb een tijdje gehad dat ik nepnagels erg leuk vond, maar omdat die altijd erg lang zijn (en dat zit een beetje raar) ben ik daar snel op afgeknapt. Nu zag ik onlangs bij de Primark leuke nepnagels met bloemetjes liggen voor €1,50. Deze leken niet zo lang dus ik besloot ze te kopen, het was immers toch goedkoop. Ik heb ze nu een paar dagen gedragen en vond het toch wel de moeite waard om er een review over te schrijven.


Zoals ik al zei, zijn het lichtblauwe nagels met gekleurde bloemetjes erop. Het doet me een beetje aan Pip studio denken. Er zitten 24 nagels in, dus er zit er altijd wel eentje bij die past en dat was ook bij mij het geval. Er zat een klein tubetje lijm bij, maar ik heb voor het gemak andere lijm gebruikt van de Kruidat, omdat die onwijs fijn is (hiervan komt nog een review online).


De vele maten is onwijs fijn, want daardoor sluiten de nagels goed aan op mijn nagels. Ik vind het er erg natuurlijk uit zien en ik heb zelfs al opmerkingen gehad of ik het zelf gedaan had/het stickers waren. Dit is niet het geval natuurlijk, maar het is wel positief dat het er nog redelijk natuurlijk uit ziet, dat heb je namelijk niet bij alle nepnagels. Ik vind de nagels en de vorm dus erg fijn en mooi.


Ik draag ze nu een paar dagen (drie, om precies te zijn) en eigenlijk blijven ze erg goed zitten. Er zijn twee nagels afgevallen maar die heb ik gewoon opnieuw opgeplakt. Dit heeft eigenlijk meer te maken met de lijm dan met de nagels zelf, maar juist doordat ze zo goed aansluiten blijven ze denk ik ook beter plakken.

Het enige nadeel is dat ze, ik denk nadat ik gedouched heb, wat zijn gaan verkleuren (zie tweede foto). Op een paar plaatsjes is er namelijk wat kleur vanaf en is de nagel als het ware wit aan het worden.

Ik vind, ondanks dat ze van de Primark komen, dat deze nagels van goede kwaliteit zijn, Het verkleuren is een nadeel, maar ik draag ze dan ook al drie dagen en heb er al twee keer mee gedouched. Ik denk niet dat je zo'n hoge kwaliteit mag verwachten voor €1,50.

1 opmerking: